veckan!

Japp, jag ska bli battre pa det har. jag har inte tid bara mitt liv ar lite busy har. Men anda.
Sa idag ar det fredag, veckan har gatt valdigt fort, vi har firat  L fodelsedag sen har vi vart pa engelsk kurs och sen har jag fatt valdigt overaskande-nyheter fran hemmifran. Sa denna vecka har vart valdigt bra. Men livet har ar sa uschigt! man bara flyger hit och dit!

Idag sa ska vi foroska att komma ivag pa ngt partaj for min stackarskompis P, hon har tydligen haft en jatte jobbig vecka! haha men jag kan inte lata bli att skratta for jag gjorde desamma misstag sjalv! haha! de va kull

Snart flyger jag till Chicago det blir min tredje resa har detta ar! :)Flyger tisdag kvall den 26  och de ska bli saaaa kul att fa traffa Robyn, Ellen och Robert igen. Dem har jag saknat!

Ne nu ska jag kika lite pa TV och vila mig efter denna tunga vecka for titta pa tv har jag inte gjort pa valdigt lange :)

Puss och kram! :)


Kommentarer
Postat av: camilla

bra där tuss puss! :) puss

2009-05-16 @ 12:33:58
URL: http://hamsteriusa.blogg.se/
Postat av: Petra

och oj vad bra det blev!

Blir dock inget la för mig i helgen, resorna blev helt plötsligt snordyra..

2009-05-18 @ 01:35:50
URL: http://limaverde.blogg.se/
Postat av: Petra

och oj vad bra det blev!

Men det blir inget l.a i helgen. Resorna blev helt plötsligt snordyra så vi får se till att festa till det rejält istället! :)

Och vi ska kanske ta en tripp till georgetow och brja handla inför midsommar. TJOHOO!

2009-05-18 @ 01:39:58
URL: http://limaverde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0