:)

Ja nu är jag hemma. Det känns jätte konstigt, har väl äntligen lyckats landa!
Idag har jag fyllt i allt man kan på internet för arbetsförmedlingen, så jag ska åka in senare idag tror jag och prata lite med dem, så man kanske kan få något jobb :)
På planeringen så står kanske en norge flytt till våren, vi får väl se hur det går med allt. Jag vet att Helena och Emma vill flytta ut dit då i allfall. Eller så kanske man flyttar någon annan stans. Jag tror jag vill flytta någonstans allafall! Känner mig redan lite rastlös.

Hade tänkt och ta mig en tripp till några man känner här i veckan och checka läget, hämta guran och säga Hej kanske sen så har ju alla har ju flyttat hemifrån. Så det ska bli kul och se hur dom har det. Var hemma hos kusinen igår, de var super fint.

Nu ska jag göra lite nytta!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: johan

Rastløs etter en uke? Det hadde vært heftig med en liten norgesflytt! Kult att du fortsatt oppdaterer bloggen. Puss puss!

2009-10-15 @ 07:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0