Välkommen hem fest och krogen!

Hej Folkens! :)

Nu är jag hemma!
Det är otroligt skönt att vara hemma i lilla Sundsvall!
Igår kväll var det välkommen hem fest hemma hos mig, det var såå super kul att se alla igen!
Tack för alla blommor och presenter.

Sen blev det krogen, Underbart! Där träffade jag ännu mera kändisaar, aw så kul.
Men vi får väl se hur länge det roliga håller i sig. typ en vecka eller två, sen kommer jag väl säkert att längta tillbaka till usa jätte mkt! :P

Men det är nuet som gäller.

Idag ska jag på innebandy match tror jag! :)  Jag ska se på gamla laget. Så det ska bli super.
Sen tror jag det blir krogen igen.. :P hahah! vi får se.

Nu tror jag att jag ska gå på promenad! :)

Hade så bra!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: johan

Men ghu vad skønt! Blir massor av krogen da? Vad roligt! Tror ikke du hadde savnet colorado nu, det er typ 5 minus grader ute nu. A-basin åpna på fredag, sesongen har begynt. Får vel beretta flere saker sen. Heidå!

2009-10-11 @ 20:44:10
Postat av: Sofie

Grymt roligt att se dig igen gumman :D <3.

Vi se på fredag igen om du ska till Ida ;).

2009-10-13 @ 15:15:24
URL: http://sofiieblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0