Jag ar fri!


Haha! 

Nu ar jag fri fran aupair jobbet. Kanns helt underbart!
Det ar sa skont att vakna upp pa morgonen nar man vill, gora vad man vill, hur man vill,var man vill!
Aaah!
Den har manaden ska jag bara njuta av den langsta ledighet jag kommer att ha resten av mitt liv.. fore jag gar i pension da vill saga. Men dit ar de lange till.
Sa denna morgon klev jag upp klockan 10 kaffet var redan klart stog dar i kaffe kannan och vantade pa mig! Kan det bli mer underbart?
Kakade en macka med philadelphia ost pa och sedan hade jag en trevlig pratstund med Zack, Johans lagenhetskompis. aw, vilken underbar morgon.
Nu sitter jag och vantar pa att Bennie ska bli fardig med hennes paper sa hon kan prata med mig pa skype.
Forsokte ocksa fa Amanda att loggain pa skype.. men istallet dumpade hon mig och gick offline pa facebook. sa da blev jag lite emsam igen da.

Forovrigt sa hander de inte allt for mkt.. ska val bara chilla och sant.

Snart kommer jag hem! :)  ska inte de bli kul? de tycker allafall jag ska bli kul!
Sen kommer lilla mongis Johan till Sverige i december allahopa :)
Sa jag kanner att de ar ganska bra utplanerat!

Ja, jag kopte en snowboard har om dagen.. en K2
(ville egentligen ha en neversummer men K2 funkar bra ocksa)
och sedan kopte jag ett par boots.
Jag vet inte hur ja ska fa hem de... :P  men de loser sig gissar jag pa!
Fy.. jag har sa mycket packning.. vet inte vad jag ska gora. kommer aldrig att fa hem allt.
Men skit hander och det loser sig alltid!

Ne man kanske ska ta och gora lite nytta!
Ha det sa bra.
Snart kommer jag!

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det lät inte dåligt hurredu ;). Jaa, snart är du hemma, nu är det till och med mindre än en månad tills du är på Svenskmark igen :). Ska bli roligt att få hem dig igen :D <3. Som sagt, njut nu riktigt ordentligt gumman! Pusss!

2009-09-09 @ 16:05:50
URL: http://sofiieblom.blogg.se/
Postat av: Stina

Härligt o bara chilla!!! Men du, njut av tiden. Jag längtar redan tillbaka. Här hemma är allt så jäkla litet!!!



Hade så bra sista tiden nu! Så ses vi snart :)



Kramar!

2009-09-10 @ 22:43:45
URL: http://sstina.blogg.se/
Postat av: Milla

Kommer bli grymt!! Snart är du hemma ;)<3

2009-09-16 @ 11:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0