Oboy!


Idag har jag faktiskt haft en ratt sa bra dag!
I morse kom Emma och hamtade mig vid 10 sedan akte vi hem till Josefine for hon hade bakat "svenska" tekakor! :)
Det var underbart gott kan jag tala om. (Mamma, jag saknar dina tekakor!) Sedan akte vi pa Target for Josefine skulle gora lite privata inhandlingar, jag kopte nagra fler presenter som jag ska ha med mig hem! sa snart ar jag fardig med det ocska.
Sedan akte vi hem till Emmsen for ungen hennes skulle sova, sa da kollade vi pa film, The break up, har inte sett den forrut men vi tittade inte sa mkt, hade sa mkt att surra om. Men jag fattade allafall typ vad den handlade om.  Sen var det fika paus sa da kom Emma med nasta overrasking, OBOY! har ni hort pa maken?  Denna dag har vart manga fina svenska overraskningar som jag inte hade raknat med nar jag vaknade upp i morse.

Ja det ar val i stora drag vad jag har gjort idag. Nu far vi se hur resten avdagen slutar.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Du fick prata med mig!, ännu en Svensköverraskning ;) <3

2009-09-25 @ 12:58:01
URL: http://sofiieblom.blogg.se/
Postat av: Milla

Jag minns när jag var i Spanien en vecka nu i somras. EN VECKA. Då saknade jag allt som hade med svensk mat att göra. Kan tänka mig det är kämpigt ett år :O

2009-09-25 @ 17:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0