Norway,Larvik!


Har fått strænga order om att børja skriva blogg igen, så det ska jag ta och gøra :)

Nu ær bo platsen min Norge, Larvik.
Jag har fått jobb på ett super mysigt cafe, jag børjade førra måndagen och jag håller på att læra mig hur man lagar alla sorters kaffe och lite mat grejer och sånt! :) jag storm trivs med alla utom 1 jobbar kompis ;) haha! næ då, jag skojjar bare :) det går fint :)


Har också nyss haft ett læskigt virus, kændes som om luftvægarna svællde upp så fort jag åt ngt, men tydligvis så var det bara ett virus och nu ær allt borte så jag mår fint jag :)

Jag kan inte komma på att det ær så mkt med som har hænt, men jag lovar att komma med lite uppdateringar.


Men det var allt før nu :)

CIao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0